Möte 2015-11-25
-
1
Protokoll NFH 2015-11-25
-
2
Justering
-
3
Fastställande av föredragningslista
-
4
Informationer
-
5
Månadsrapport oktober 2015
-
6
Nämnden för funktionshinder och habilitering. Upphandlingsprocess och upphandlingsplan för hjälpmedelsprodukter
-
7
Nämnden för funktionshinder och habilitering. Påbörja upphandling av eldrivna rullstolar
-
8
Nämnden för funktionshinder och habilitering. Påbörja upphandling av andningshjälpmedel
-
11
Nämnden för funktionshinder och habilitering, reviderat reglemente
-
12
Prelimimär föredragningslista NFH 2015-11-25
-
Ärendebeskrivning
Dokumenthanteringsplaner ska finnas upprättade för landstingets verksamheter. Planerna ska visa vilken information som förekommer och hur den framställs och sorteras. Det ska även framgå om informationen ska bevaras eller när den kan gallras.
Dokumenthanteringsplanen ska utgöra ett stöd för verksamheterna i syfte att åstadkomma en effektiv dokumenthantering.
Planen följs årligen upp av arkivansvarig vid staben för planering och styrning och revidering görs vid behov. -
15
Kurser och konferenser
-
16
Verksamhetschef för Habiliteringscentrum Västerbotten. Delegationsbeslut 2015
-
Bilagor
-
359kb Ladda ner dokument
-
206kb Ladda ner dokument
-
218kb Ladda ner dokument
-
403kb Ladda ner dokument
-
480kb Ladda ner dokument